"The want of plenty distracted you "

[Al-Quran; Sura Al-Kautsar]



So, which road should I choose now?

[Embark on the PhD train or disembark from the study train altogether]

Saturday, January 29, 2011

Semester II

Saturday, January 29, 2011
Sudah hampir habis semester kedua. Isnin depan, kelas terakhir saya.
Quiz dan assignment semua sudah diberi. Cuma tinggal nak bagi markah je.
Tapi kena tunggu anak-anak murid submit assignment mereka dulu.
Sebab tempoh menghantarnya belum tamat lagi.
9hb Februari 2011 tarikh akhir.
Saya pasti ada di antara mereka masih lagi belum memulakan tugasan tu.
Nak tunggu 7hb atau 8hb baru nak buat.
Buat last minit lagi mencabar kata mereka (kalau sempat siap selamatlah.. saya dah bagi amaran, lambat hantar tidak akan dilayan..)
Jadi, pandai-pandai la 'adjust' masa anda.
Soalan memang senang, tapi kalau buat last minute, semua benda akan jadi susah.
Tak percaya? Cubalah! :)

Selepas ini nak kena bersedia untuk belajar semula.. :D


p/s: cakap berdasarkan pengalaman. tapi kes saya, saya memang terlupa! memang rasa nak termuntah masa nak siapkan tugasan saat-saat akhir ni!


3 Roads Chosen:

Unknown said...

chayokk Miss Kamilah!

sambung belajar mana nanti? bestnya!

unie said...

buat assignment last minute? not advisable to your students :)

unie said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"where are you going? where are you going?
NORTH? SOUTH? EAST? or the WEST?
where are you heading? where are you heading?
TURN TO ALLAH is the best!
coz He is there wherever you are...
so turn....turn, turn to Allah
Allahu Allahu, jallaa jallaluhu"