"The want of plenty distracted you "

[Al-Quran; Sura Al-Kautsar]



So, which road should I choose now?

[Embark on the PhD train or disembark from the study train altogether]

Sunday, September 19, 2010

Pemergiannya diiringi ramai

Sunday, September 19, 2010
Dek kerana kepenatan semalam (sebab baru balik dr Kelantan)
Saya tak sedar mesej masuk seawal pukul 8.00++am
Rupanya, sahabat baik saya cuba memberitahu saya
bahawa murobbi kami sudah nazak...

Saya hanya tersedar bila dua lagi mesej masuk 
pada pukul 10.00++am selepas itu..
Murobbi kami sudah tiada lagi.....

Aku bergegas turun untuk mengkhabarkan kepada yang lain
Rupa-rupanya,
ayah sudah pun terima mesej dan bertolak pergi..

Al-Fathihah untuk murobbiku,
Yang telah menyambut panggillan Illahi..

******************************


0 Roads Chosen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

"where are you going? where are you going?
NORTH? SOUTH? EAST? or the WEST?
where are you heading? where are you heading?
TURN TO ALLAH is the best!
coz He is there wherever you are...
so turn....turn, turn to Allah
Allahu Allahu, jallaa jallaluhu"